Saturday, March 19, 2011

haishh....

entah macamana hari ini...bangkit tidur terus otak kosong je...bangkit kul 8.30 pagi..selalunya aku bangun awal sikit...pastu bersiap nak pergi belajar motorsikal sejam kat lubuk merbau.

bahagian 2 ak ok jer,takder masalah sangat.
bahagian 3 hmmph..hampeh!!Tak cukup timing nak berhenti sebelum line,terlebih lajaklah,brek tak makanlah..Haishh..sabau jelah.....Nasib baik ni latihan nak cukupkan 10 jam.aku tak habis lagi.masih ada 7 jam lagi 
Dan tak lama lagi aku punya lesen L nak mati dah.awal bulan 4 habis tempohnya.Aku tak tau macamana nak buat.
Takkan aku interfere benda alah macam ni dengan aktiviti sekolah waktu petang lak??hish,pusing aku memikirnya.

petang,layan anime Inuyasha:The Final Act 2 jam berturut-turut.Minggu ni minggu terakhir siri tu.Masih lagi bersambung sewaktu Inuyasha,Kagome,Sesshoumaru,dan rakan-rakan dalam badan Naraku.Hmm,best.aku tengok sampai akhir episod di mana si Kagome terpaksa membuat pilihan untuk selamatkan dirinya dan pulang ke dunianya atau nak duduk dalam kegelapan dalam permata Shikon buat selama-lamanya.Inuyasha datang selamatkan Kagome dan Kagome telah  membuat pilihannya untuk bersama dengan Inuyasha dan mengarahkan permata Shikon agar lenyap selama-lamanya dan permintaan itu ditunaikan.Macam biasa,all's well ends well,mesti ada babak bercium tu..tak sah kalau xder.Happy ending epilognya.Terbaik!!!

Ah,motor pulak takde abang aku bawak...kawan-kawan aku nak ajak pergi pa nak study tapi tak jadi...so duduk terperap dengan abang aku yang sorang lagi...tapi takpe,seronok jugak hari ini keseluruhannya..

Itu sahaja coretan untuk hari ini.
Salam mesra dari saya,Salleh.

No comments:

Post a Comment