Thursday, March 10, 2011

exam..exam..exam...

minggu ni exam selaras 1..boleh tahan soalannya..tapi aku asyik terlebih masa terutama masa BM2 dengan MUET writing.erghh....aku dah semacam pusing 360 darjah banyak kali..huishh..dengan susunan ayat tunggang- langgang.Udah la tak baca banyak,maklumlah last minute preparation...macam tu jadinya...pa1 dengan pa2 takde masalah sangat..ok jer..sastera 2 aku boleh jawab..tapi aku cukup risau dengan sastera 1,aku jawab tah hapa-hapa.ahhh,lupakanlah...yang dah jawab tu biar dah jawab..yang penting usaha tu..Tadi MUET boleh tahan soalan..Hari ni memang lawak..Mengekek satu dewan exam dengar cd stuck.....ala macam satu scene dalam cicakman yg masa dia nak cari 5 orang sebenar daripada klon2 buatan Professor Klon..hehe..memang kelakar gila..aku tak tahan..tapi alhamdulillah boleh jawab..sama jugak reading..aku belajar daripada kesilapan aku yg lalu:tak baca soalan betul-betul...tapi writing pulak problem...sama macam sastera 1 jugak,tah hapa-hapa aku tulis dengan bahasa inggerisnya tak tentu hala..entahlah,nak buat macam mana,terlebih bajet masa kat situ.tambah lagi soalan 2 karangan...pening kepala aku dibuatnya..Hmph,malas aku nak cakap lagi...esok ada ceramah tentang masalah mata dan aku mcnya...wish me luck ok...

itu sahaja entry aku hari ni,sekian...

No comments:

Post a Comment