Saturday, March 5, 2011

hmm...dah lama sangat x update blog...maklumlah banyak benda kena selesaikan...macam-macam perkara..yang seronok ada..dan yang tak seronok pun ada jugak...kadang-kadang meletup otak aku dibuatnya...
ah! sudahlah...malas aku nak berkata panjang lagi...dalam suasana macam ni,aku tak tau nak buat apa lagi...minggu depan ada ujian selaras...aku satu apah xbaca lagi..tambah teks novel sbdkl dan ss..manalah aku baca sangat sampai dua tiga kali....bukan aku nak merungut aku cuma ingat apa yang aku faham je..subjek lain aku tak tau macam mana kan...tekanan semakin menghampiri..dgn portfolio seni,fail pa mana aku hantar lagi...hish..pening,pening...kat bawah ni cuma sekadar gambar hiasan...


aktiviti merentas desa sekolah aku yang aku fikir the best...aku tak lari...tugas aku buat air untuk budak-budak rumah sukan aku Iskandar.Buat air oren.Sedap pulak tu..sampai habis tiga bekas...sedap sangat agaknya..tapi yang tak puas hatinya rumah aku dapat nombor last keseluruhan...tapi takpelah macam tulah adat permainan kadang-kadang ada yang dapat nombor satu ada yang last...redha jelah...nak buat macamana memang begitu..sambil-sambil tu tolong PERTINA jual nasi lemak,kudap,bihun singapura dengan air minum..walaupun aku tak berapa membantu sangat tapi seronok jugak..

aku rasa itu je aku nak bagitau kat sini..akhir kata assalamualaikum w.b.t,peace no war peace..have a nice day..




No comments:

Post a Comment