Friday, February 17, 2012

lukisan baru

hai semua.Aku kembali lagi...aku memang update blog ni tiap minggu kerana segmen Bahasa Melayu pada hari Rabu.Kali ni,aku post lukisan baru aku ni mengenai kawan-kawan aku di kelas aku,6R3/6A3.Kay,ini baru part pertama dalam pembikinan.AKu nak lukis semua 25 orang termasuk aku sekali. (sekarang ni tgh proceed to part 2).Ni hanya lukisan kasar je.Nanti aku akan tambah lukisan dengan background dan sepatutnyalah...Dua tiga minggu ni aku habiskan masa dengan melukis.Lukisan aku bertambah baik dari masa ke semasa.Komen amat dialu-alukan.Sebenarnya ni diambil dalam kamera handset waktu kami sekelas pergi ke Pulau Pangkor.Aku buat ini untuk mengingati kawan-kawan yang sudi berjuang bersama-sama aku dalam menempuh tingkatan enam ketika di SMK Clifford Kuala Kangsar...Aku takkan lupakan korang sampai bila-bila...ingatlah,bahawa "the Ship is More than The Crew"...

haish,berdebar-debar rasa jantung aku...keputusan STPM hampir tiba...aku rasa sangat risau...manakan tahu apa usaha yang aku lakukan menjadi sia-sia....tapi apa-apa pun,apa yang terjadi,aku tetap percaya bahawa Allah sahaja pemberi rezeki manusia.Dan setiap orang mempunyai rezeki yang berbeza-beza.Mungkin bukan sekarang untuk dirasai....tetapi untuk masa depan nanti...mana tahu kan???

oh,hari ni adalah blog entri aku yang ke-100...macam tak percaya jer...aku buat blog ni pada penghujung tahun 2010.sampai sekarang aku masih akan update benda baru yang datangnya daripada aku sendiri...ok!!

huh....
orait!TERBAeeekkKKK!!!!

No comments:

Post a Comment