Thursday, September 8, 2011

saja jew,,

    yo..hmm..apa nk gtau ye..skang ni tgh mood trial stpm...menanti subjek lain esok dan seterusnya..hagh..hagh..camna ni..apah aku tak baca boleh aku igt semua??bertambah tekanan dengan portfolio seni yang masih dalam penghasilannya.Hmm,kajian subjek matter, olahan idea, komposisi...hmm..pe nak wat ni??

   hari ni ada majlis solat hajat dgn bacaan yaasin (solat zohor dulu) kat surau sekolah.Bawak balik sedekah cikgu bagi..Ambik banyak sikit...pastu bagi pada kawan2.seronoknya.Bila aku balik g motosikal aku, ada mangkuk ayun mana tak sedar diri buang sampah kat helmet aku...dia ingat helmet aku tu tong sampah??!! Tong sampah ada taknak guna!!! heiii!!!meluap-luap kemarahan aku...kalau aku dapat tau mangkuk ayun mana yang x bersivik tu..mmg nahas dgn aku...tapi xpelah aku mempunyai kesabaran yang tinggi tadi...

tulah je aku nak gtau hari ni..
CHOW!!!

1 comment: