Monday, April 4, 2011

Hari ni macam-macam benda aku kena hadapi...udah la datang lambat sekolah..menyusahkan orang lak..patutnya takyah datang kalau dah tau macam tu..tapi apa boleh buat tok aku paksa datang sekolah,so aku x boleh tolak...hari ni first day speaking MUET..budak2 RPK dgn budak arts 1 yg terlibat hari ni...hari ni jugak aku wat QTI kat Lubuk Merbau...Aku g sana atas kebenaran pihak sekolah...Lama jugak kot..latihan dulu pastu baru uji kat situ.

Alhamdulillah,aku lulus jugak...bahagian 2 xder masalah.bahagian tiga cukup2 syarat nak lulus..dua kesalahan.tak bagi isyarat dengan tak pakai gear yg betul..tapi xper asalkan lulus...insya'allah juga pada 12 April ini aku kena test yg btul2 punya...dengan JPJ...Lepas tu g Hospital Kuala Kangsar nak tgk kakak ipar aku..lama jugak dekat duduk situ sampai kul 2...pastu kakak ipar aku kena g Hospital Taiping nak bersalin kat sana.tapi aku tak ikut sebab aku kena jaga atuk aku...takpelah...pastu g sekolah balik ambik balik beg ngan fail bawak balik rumah...

MOOD:EXAGGERATED and EXTREMELY HAPPY..YAY!!!!!!!!


I'm really ready for my turn tomorrow..ALL RIGHT,BRING IT ON!!!!

No comments:

Post a Comment