Wednesday, December 14, 2011


Sudah hampir sebulan peperangan berlaku...begitu juga dengan blog aku tinggalkan sehari sebelum batch kami berangkat untuk menguji kemampuan diri kami.Akhirnya,hari ni iaitu 14/12/11,batch kami telah secara rasminya tamat tingkatan 6 dan meninggalkan sekolah buat selama-lamanya....hanya tunggu keputusan keluar sahaja...dan ini aku dedikasikan sajak yang dibikin aku sendiri khas untuk korang semua...




    Terlalu banyak memori
Suka dan duka dikongsi
  Pahit manis dirasai
Mencari masa depan yang diingini


Walau kita berpisah di sini,
     Segala keriangan tidak saling dilupai
Susah senang bersama dinikmati
   Melangkah ke alam dewasa kemudian hari...


Salah silap saling dimaafi,
   Terkasar bahasa jangan dipendami
Bergurau senda sebahagian dalam diri
   Kalau tiada manakan wujud kawan sejati... 


Apabila sudah menuju hala tuju
    Jangan dilupai teman seperjuanganmu
Yang banyak membantu
  Hidup lebih bermutu

yup...like I said...we are officially out of school after 1year and half be as form 6 students learn everything from A-Z...from friends and everybody around the school..we won't forget you all...thanks a lot for being together with us...


Harapan aku supaya batch aku terutamanya kelas 7 A 3 dapat semua prinsipal yang baik dan mencapai sasaran PNGK masing-masing seterusnya menuju ke menara gading seperti yang diingini dan dihajati oleh semua orang...


well,have a good vacation...because you all deserve it....

No comments:

Post a Comment