Thursday, February 17, 2011

ahhhaaa...lawak bodoh...

hahaha....sungguh lawak....
begini kisahnya...
ada satu malam bertarikh 16/2/2011...aku menerima call daripada kawan aku sbb ada org nak belanja aku kat tempat biasa...aku fikir mula-mula diorg nak belanja aku betul-betul...lantas aku pun percaya la...kemudian aku mencari dompet aku tapi tak jumpa..kul 9:30 malam dorg datang ke rumah aku..aku dengan semena-mena tak berfikir panjang terus masuk ke dalam kereta... dan pergi ke tempat biasa...dgn berkain pelekat...tanpa dompet dan duit untuk dibawa.
selepas itu aku pun duduk bersama dorg..so dengan selambanya aku mengorder bakso dan milo ais tanpa segan silu..makan punya makan...ahh..leganya..tapi pedas sangat baksonya sampai suara aku takde langsung..lepas tu nak mintak duit bayar sendiri... alamak aku tak bawak duit pulak.....adesss...pada waktu itu,segan aku...ahhh...aku tak bawak duit dan dompet...ish..ish..ish..
dan uhh...aku diarahkan cuci pinggan walhal dah bayar pun....tapi takpe ini hari yang paling lawak aku penah buat dan lawak paling bodoh...
Punyalah segan waktu tu...aku malas nak bercerita lebih lagi...
So pengajarannya jangan lupa bawak beg duit kalo nak keluar rumah...
Lagi satu kena selalu beringat-ingat kalau nak keluar rumah...

kat bawah ni hnaya sekadar gmabar hiasan sahaja

No comments:

Post a Comment